Back

Både brevkurser og onlinekurser er tilrettelagt, så alle kan deltage. Der kræves ingen forhåndskundskaber og der er ingen tidsramme for færdiggørelse af kurset. Du kan begynde når som helst og der vil løbende være anledning til at stille spørgsmål til studievejlederen eller få hjælp fra en vejleder fra dit lokalområde. Kurserne er uden forpligtelser og de fleste er gratis. Du betaler kun porto for dine egne svarbrev ved brevkurser. Det kan vi gøre på grund at støtte fra vores hovedsponsor Adventistkirken, Danmark og en trofast støtte fra K-skolens mange venner.

Tilmelding foregår således

Brevkurser:

• Tryk på menuen ”Brevkurser”
  • Tryk på det kursus som kunne have din interesse og få en kort introduktion til kurset
  • Tryk på ”Klik her for at tilmelde dig kurset” nederst på siden
  • Udfyld formularen – alle felter markeret * skal udfyldes
  • Tryk på ”Send tilmelding”

Når K-skolen modtager din tilmelding, sender vi et velkomstbrev og de to første studiebreve.

• Læs studiebrevene
  • Besvar spørgsmålene
  • Returner svararkene til K-skolen i den vedlagte konvolut. Husk at frankere brevet.
  • Din studievejleder gennemgår dine svar og returnerer svararkene til dig sammen med de to næste studiebreve.
  • Når kurset er afsluttet modtager du et kursusbevis

Online kurser:

• Tryk på menuen ”Onlinekurser”
  • Ved at trykke på ”Læs mere” på et kursus kan du få en kort introduktion til kurset.
  • Når du har valgt dit kursus tryk på ikonet ”Tag dette kursus”
  • Tryk på ”opret bruger”
  • Udfyld formularen – alle felter markeret * skal udfyldes
  • Tryk på ”Opret bruger”