Back

Forældre bliver ofte forbavsede over de spørgsmål, deres børn lige pludselig stiller, som f.eks.:

Mormor er død. Men hvor er mormor? Skal vi se mormor igen? Hvorfor er der så meget ondt i verden? Hvem har skabt alt det, vi ser?

Store spørgsmål fra børn bliver behandlet på en ligefrem måde. Dette vil være en hjælp for børnene, men også for forældrene, når de taler med deres spørgelystne piger og drenge.

Gennem kurset behandles børns hverdagsproblemer. Det er en håndsrækning til børnene, når de møder spørgsmål om forurening, økologi og praktisk stillingtagen til nydanskere.

Hvordan skal børn klare sig, når de bliver mobbet i skolen og på legepladsen?

6 studiebreve til hjælp for børn og forældre. Omfattende spørgsmål bliver besvaret helt enkelt og ligefremt. Det er kurset, som mange hjem har ventet på.

Korrespondanceskolens kursus for spørgelystne børn er udarbejdet af børnekonsulent Birthe Kendel, der har mange års erfaring med børn og unge.

Klik her for at tilmelde dig kurset ->